منتديات سوما

عالم سوما .. عالم الترفيه .. عالم الاغانى .. عالم الشعر والادب

حسا م البدرى ................

شاطر
    el soghier
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

حسا م البدرى ................

مُساهمة من طرف el soghier في الأربعاء نوفمبر 24, 2010 4:45 pm

موضوعنا النهاردة عن حسام البدرى وعاوزين ننقدة نقد بلا رحمة ولا شفقة
    لازم نحط الاسباب اللى خلت كل دة يحصل الاول وبعدين نحط على حسام البدرى نبدا

كل واحد بعد ازن الاعضاء هيحل الاسئلة اللى هكتبها دة من وجة نظرة وبعد كدة ينتقد حسام البدرى فى اللى العضو شايفة

1- ما هية اسباب الاصابات المتتالية فى الاهلى ؟؟؟

2- ما سر اللا مبالة التى كان عليها حسام البدرى وكانت ملحوظة فى المباريات من هدوء اللى اخرة ؟؟

3- لماذا فشلت طريقة اللعب بئسلوب حسام البدرى رغم النجاح بللعب بنفس الاسلوب للفرق الاخرى ؟؟؟

4- من وراء ضياع نجوم كثيرين فى الاهلى والتركيز على القوة البدنية دون النظر للسن او المهاريات ؟؟

يالله نحل الاسئلة ونبدا من الان حملة لا يا حسام
    ومفيش شرط الاهلاوى بس يرد على الاندية وكل المشجعين لهم الاحقية فى الرد
    انا بغير على الاهلى ولكن برضو لازم اعرف الاندية الاخرى هتقول اية

اذا لم تعرف من عدوك

لن تعرف من حبيبك

a-a a-a a-a
    moha
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

رد: حسا م البدرى ................

مُساهمة من طرف moha في الخميس نوفمبر 25, 2010 5:16 pm

ههههههههههههههههههههههه مين الاندية التانيه ؟ الاول
    el soghier
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

مُساهمة من طرف el soghier في الجمعة نوفمبر 26, 2010 12:36 pm

الاندية الاخرى اللى هية المفروض انى اقولها الاعضاء اللى اكبر منى سنن
    بس انا حبيت اغير فى صيغة الكلام وعلشان برضو مهما انا كنت فاهم فى الكورة برضو فية اللى بيفهم اكتر منى

الفرق الاخرى كثير حل الاسئلة انتا بس

اذا لم تعرف من عدوك

لن تعرف من حبيبك

a-a a-a a-a
    moha
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

مُساهمة من طرف moha في الجمعة نوفمبر 26, 2010 10:14 pm

1- ما هية اسباب الاصابات المتتالية فى الاهلى ؟؟؟

اسباب الاصابات القدر

يعنى كله هيقول كثرة التدريبات وكده اقول ان معظم الاصابات ف الاهلى غدروف اذكر ولا بلاش ربنا يشفيهم

2- ما سر اللا مبالة التى كان عليها حسام البدرى وكانت ملحوظة فى المباريات من هدوء اللى اخرة ؟؟

قصة اللامبالة حسام البدرى كان بيحاول يتعلم الهدوء يعنى بدرج من منصب لمنصب مدير كرة كان عصبى شوية صغننين لما بقى مدرب عام بقى عصبى اوى ويتنطط لكن مدير فنى بيحاول يعمل زى جورديولا يعنى اخر الموسم ال فات كانو بيقولو عليه ف قناة الاهلى جورديولا وثباته لكن انا ديما اقول بلاش تشبهو حسام البدرى بيه هو اكيد احسن ههههههههه ياجماعه ببساطة اللامباله بجد مش حاجة لان هو ماخسرش ولا ماتش من اول الدورى حتى خروجة من بطولة افريقيا سببها تحكيم بحت وانتو ال سعدته على كده

3- لماذا فشلت طريقة اللعب بئسلوب حسام البدرى رغم النجاح بللعب بنفس الاسلوب للفرق الاخرى ؟؟؟

اما اسلوب فشل الطريقه هى مش من حسام البدرى لا ده من اللعيبه المنفذين يعنى عايزة لعيبه صغيره ف السن ومجهودها حاضر 90 دقيقه وبالذات ف الهجوم وخط الوسط لكن الدفاع ف الاهلى ياجماعه تماموز باللوز يعنى مفروض كان حتى يسقط واحد ف الوسط يغطى فضايح الدفاع
    الهجوم بقى السنادى كان عايز اربعين راس حربه لكن حسام يملك راس حربه كثير الاصابات مثل فضل والشيخ اسامة حسنى ولاعب مش هقول كثير الاصابات وبس لا ده كمان المفروض كان الاهلى دبحه ف وسط الملعب وكسر بيه عين النحس آلا وهو فرانسيس القرد ده مش سخريه القرد انما هو وصف للمهارات المتعددة اما بالنسبه لغدار فهو لاعب من العيار الحنين اوى ولازم يروح يغنى مع نانسى وهيفا

4- من وراء ضياع نجوم كثيرين فى الاهلى والتركيز على القوة البدنية دون النظر للسن او المهاريات ؟؟

اما من وراء نجوم الاهلى وضياعهم مين قال ان هو بيضيعهم ده محتفظ بيهم حتى الخوف من التحاقهم اندية منافسه فاهمنى طبعا على سبيل المثال لا الحصر شوقى وحسام غالى الغالين طبعا ف الثمن ولكن اذكر ايضا ضياع بعض النجوم التى ظهرت العام الماضى او اثبتو ان الاهلى من الممكن ان يقوم بالإرتكاز على قاعدة ناشيئيه العريضه ومنهم عفروتو وغيره الكثير اما بالنسبه للقوة البدنيه فلابد من مدرب احمال يعنى زى ماانتو كنتو مأيدين جوزية وتلبولو كل طلباته نفذو لحسام بعض الطلبات

ولكن ف النهايه حسام غلطان علشان قدم الاستقاله ولو انها بعد ضغط مش بس الجمهور لا نائب الرئيس الكابتن بيبو ال مش هاضم اصلا حسام من ساعت مامسك زمام الامور ف القافله الحمراء
    رغم كل هذا انا احترم الاهلى جدا ولكنى احب الزمالك
    el soghier
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

مُساهمة من طرف el soghier في الأحد ديسمبر 05, 2010 3:12 am

طبعا لا قول بعد قولك يا موحا ولكن بيبو مشكلتة الوحيدة انة بيطبع القول بتاع الغربال الجديد لية شدة
    وغير كدة انا احترم انتمائك الزملكاوى و مهجود منك رائع فى تفسرير سر اعتبرتةانا انة سر غمض ولكنة تقريبا كان غتمض عنى فقط

تسلم يا موحا

اذا لم تعرف من عدوك

لن تعرف من حبيبك

a-a a-a a-a

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد ديسمبر 17, 2017 11:55 am