منتديات سوما

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات سوما

عالم سوما .. عالم الترفيه .. عالم الاغانى .. عالم الشعر والادب

3 مشترك

منتخباتنا و انديتنا المصرية مش ملطشة للكل ..........

el soghier
    el soghier
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

منتخباتنا و انديتنا المصرية مش ملطشة للكل ..........  Empty منتخباتنا و انديتنا المصرية مش ملطشة للكل ..........

مُساهمة من طرف el soghier الأحد أكتوبر 10, 2010 9:45 am

اولا انا معترض اعتراض كلى على ما قيل من قبل بعض الاعلاميين
    فى احدى التصريحات وبدون اسامى ان منتخبنا ملطشة للى عاوز يضرب
    واللى عاوز يعمل حاجة بيعملها محنا مبنردش
    طبعا احنا موقفنا معلش فى اللفظ (زفت) فعلا مفيش رد فعل مننا
    مصر كل واحد شغال على مزاجة عاوزين يبوظو ماتش للمنتخب نضرب الجماهير نشتم اللعيبة نكسر الاستاد
    واحنا اخرنا نقبل الاعتزار
    زى النادى الاهلى والسفارة التونسية بعتت اعتزار وقالو فية اللى انتو احتجزتوهم اعملو اللى انتو عوزين تعملوة معاهم
    طب وبعدين الاهلى رايح تونس هيسبونا هناك اكيد لالا

ومنتخابنا فى النيجر استقبال ممتع بالسحر
    ومعيز وبيحدفوهم بالمياة المسحورة شغل دجل
    احنا ملطشة بقا
    بيقولك احنا بنحافظ على العلاقات مع الدول العربية علشان ميشمتش فينا حد طب محنا بنضرب والاخر بيقولك مصر اخرها معلش وخلاص خلينا كدة ناخد على قفانا معلش الكلام مجالة مفتوح لازم الصراحة لازم موقف طب قولولى الموقف دة امتا والزاى

تقبلو تحياتى
    moha
    moha
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

منتخباتنا و انديتنا المصرية مش ملطشة للكل ..........  Empty رد: منتخباتنا و انديتنا المصرية مش ملطشة للكل ..........

مُساهمة من طرف moha الأربعاء أكتوبر 20, 2010 10:26 pm

بص ياابو حميد انا معاك بس احنا لو عملنا شئ لده كان ممكن انما اصلا احنا سورى بقينا للناس دى لا شئ ف يعنى هدى اعصابك

لان لا الدول العربيه بتحترمنا ولا بتعتبرنا عرب مثلا كلام طارق زياد التونسى لما فوزنا ف اول ماتش على نيجيريا ف الافتتاح لما نادر السيد قال الفوز ده لمصر وللعرب قال ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راجع بس انت

وبالنسبه للدول الافريقيه احنا اساس من زمان وبقينا ملطشة رغم صغر الدول دى والدليل شوف موضوع النيل وحوض النيل

يعنى احنا بصراحة بقينا نستاهل
    black rider
    black rider
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

الموقع : https://www.facebook.com/profile.php?id=100000954167510

منتخباتنا و انديتنا المصرية مش ملطشة للكل ..........  Empty رد: منتخباتنا و انديتنا المصرية مش ملطشة للكل ..........

مُساهمة من طرف black rider الأربعاء أكتوبر 20, 2010 11:20 pm

يا el soghier دى لعبه مهما راحت ومهما جت وانا معاك فى كلامك بس هنعمل ايه ما بليد حيلا الكبار بتوع البلد مش بيعملو حاجه هتعمل انت بقا ايه ولا ايه ؟

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 19, 2024 3:07 pm