منتديات سوما

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات سوما

عالم سوما .. عالم الترفيه .. عالم الاغانى .. عالم الشعر والادب

yoyo
FeBaAaa
حياة بلا حياة
princess
habiba
el soghier
Admin
L&M
12 مشترك

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــؤال

L&M
    L&M
    عضو نشيط
    عضو نشيط

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــؤال  Empty ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــؤال

مُساهمة من طرف L&M الأربعاء أكتوبر 13, 2010 7:27 pm

هو مفيش حد سال ليه تايجر خارج حسابات المنتدى
    مش انتوا كلكم هنا اسره واحد ولا انا غلطان
    Admin
    Admin
    مؤسس منتدى سوما
    مؤسس منتدى سوما

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــؤال  Empty رد: ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــؤال

مُساهمة من طرف Admin الخميس أكتوبر 14, 2010 5:28 am

عايز تسأل انت اسأل , والسؤال يكون ليا مش ليهم و فى رسالة خاصة
    L&M
    L&M
    عضو نشيط
    عضو نشيط

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــؤال  Empty رد: ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــؤال

مُساهمة من طرف L&M الخميس أكتوبر 14, 2010 11:07 pm

لا
    انا عاوز علنا على المنتدى كله علشان الكل يعرف
    ممكن ولا مش ممكن و بما انك انت موسس المنتدى و اللى عارف كل حاجه فى المنتدى تقولنا لو سمحت
    تحياتى
    Admin
    Admin
    مؤسس منتدى سوما
    مؤسس منتدى سوما

مُساهمة من طرف Admin السبت أكتوبر 16, 2010 5:19 am

علناً ايه !!! انت عجيب اوى , ومع ذلك عادى , هى كان فى شد بين حبيبة ورامى ف قسم النقد وهو اتدخل , وانا بعتلهم رسالة بحذرهم من حاجة زى كدة تانى ولغيت القسم خالص , هو معجبهوش الكلام وقالى انا مبتهددش انا منسحب , خلاص مع السلامة هعمله ايه يعنى ؟؟

خلاص عرفت علناً
    el soghier
    el soghier
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

مُساهمة من طرف el soghier السبت أكتوبر 16, 2010 12:35 pm

يا رامى انا اتكلمت معاك فى الحوار دة لو انتا شايف انك ممكن يجى اليوم عليك وتبقى زى تايجر يبقى خلى بالك من افعالك وردودك وتكون بأحترام

انتو مش كلكم عرفين ان تايجر صاحبى بس انا موافق ان تايجر خارج المنتدى على الرغم انى زى زيكم عرفت لمى لقيت مكتوب زائر وبرضو هرجع واقول كل واحد يا خد بالة من تصرفاتة ومحدش يكون موضع شك والكلام دة قولنا من قبل كدة وانتا مكنتش حاضر واديك اتكلمت فى موضوع واحد بس والدنيا مشيت اذاى
    يا رامى خليك فى مواضيعك وخليك فى حالك بالبلدى كدة انتا بتنزل موضوع وبتنزل ردود لكن لا بتنزل عضو ولا بتشيل عضو الكلام دة بتاع اسلام مش بتاعى ولا بتاعك واسال الاقدم ومنك حبيبة وراندوم و فيبا والناس الاقدم

وانتى يا حبيبة برضو خلى بالك من افعالك وترصفاتك علشان متبقاش سبب فى مشكلة تانية توقعى انها تحصل

مشكور استاذ رامى
    L&M
    L&M
    عضو نشيط
    عضو نشيط

مُساهمة من طرف L&M السبت أكتوبر 16, 2010 1:33 pm

على فكره انا مش رامى انا اسمى الحقيقى حسام
    L&M
    L&M
    عضو نشيط
    عضو نشيط

مُساهمة من طرف L&M السبت أكتوبر 16, 2010 1:34 pm

شكرا يا استاذ اسلام
    habiba
    habiba
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

مُساهمة من طرف habiba السبت أكتوبر 16, 2010 2:27 pm

والله يا احمد انا بخلى كويس اوى من تصرفاتى بس لو وصلت للاهانه انا ولا اى حد مش هستحمل كده وبعدين مش تتكلم ع حاجه يا احمد انت مش شوفتها اوك

ولو تصرفاتى مش باخد بالى منها يبقى من الاساس مش ينفع اقعد ع النت

معلش مع احترامى لكل اللى فى المنتدى انا بنسحب
    princess
    princess
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

مُساهمة من طرف princess السبت أكتوبر 16, 2010 2:39 pm

مين مين ايه بنسحب دى ليه يعنى وعلشان ايه تنسحبى
    وبعدين انتى يعنى مش واثقه فى نفسك حبيبه ملكيش
    دعوه بحد وخالى ال يتكلم يتكلم ايه بتنسحبى دى
    انتى بتهرجى حبيبه مينفعش كدا بجد وبعدين احمد
    بيتكلم علشان ميعرفش حاجه واظن انتى عارفه بتعملى
    ايه كويس مش محتاجه حد يعرفك وسيبك من اى حد يضايقك
    ومفيش انسحاب ولاحاجه يعنى لو انتى انسحبتى مين هينزلنا
    مواضيع جميله وردودك الاجمل هاااا بيبتى حبيبتى ملكيش دعوه باى حد
    حياة بلا حياة
    حياة بلا حياة
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

مُساهمة من طرف حياة بلا حياة السبت أكتوبر 16, 2010 2:50 pm

لقد احزنني هذا الموضوع كثيرا
    ولو في مشكلة نبين اوجة المشكلة ووضع الحلول ونختار حل
    بدل هذا القرار حبيبة

اختي حبيبة//انتي عضوة قديمة هنا ومواضيعك
    ليها استفادة للجميع
    فاتمني ان لا تتسرعي في ترك المنتدي
    فاعيدي النظر مرة اخرة عزيزتي
    اختك//حياة بلا حياة
    FeBaAaa
    FeBaAaa
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

مُساهمة من طرف FeBaAaa السبت أكتوبر 16, 2010 3:12 pm

فى ايه يا جماعه ماتهدوا كدا وتصلوا على النبى

اولا يا حسام احنا مش ليا دخل فى الكلام دا ولا لينا اى حق اننا نعمل كدا واظن الادمن جوبك

ثانيا يا صغير انت عجبتنى اوى فى كلامك بس جيت فى الاخر وخبت ومابقيتش عارف انت بتقول ايه يمكن الدنيا داخله عندك فى بعضها ومش فاهم السؤال كويس انت بس ماعلينا

المهم انك انت فى كلامك بتاقض نفسك بتقول كل واحد يخلى باله من تصرفاته وكدا
    وانت رايح تقول كلام مالكش دعوه بيه اصلن ولا ليك اى علاقه بيه اللى يقول حاجة يبقى يعملها الاول فمتحاولش تدخل نفسك فى حاجة مش بعتك وتزعل الناس منك

ماينفعش تقول كلام زى دا لعضو او عضوه لان كل واحد هنا عنده مخ يوزن بلد وبيفكر بيه وعارف هو بيعمل ايه كويس وبيخلى باله من تصرفاتهوافعاله كويس اوى

فمع احترامى ليك يا صغير وعلى رغم انك عجبتنى فى اول كلامك بس انت مش من حقك انك تكلم حد بى الطريقه دى ولا تدى نصائح لحد وتقول كلام مالوش دعوة الموضوع اساسا فى ناس بتتقبل وناس لا

يبقى شوف الكلام كويس يا صغير وبعد كدا يبقى اتكلم اسلام بيقول انه حذر وتايجر مش عجبه الكلام دا يبقى ايه دخل رامى او حبيبه فى الموضوع المشكله ان تايجر مش اتقبل رد فعل الادمن

وانا واثق انك يا صغير مش قصدك دا كله ولا انك تزعل حد منك بس ياريت تعقل الكلام بس قبل ماتقوله وانا لولا عارف الصغير كويس وعارف انه حد كويس ومحبوب بين الاعضاء مش كنت دخلت ولا علقت اصلن

وانتى يا حبيبه تنسحبى من الموضوع ماشى لكن من المنتدى ماحدش هيفتحلك الباب اساسا هو بس سوء فهم غير مقصود خلاص بقى ماتزعليش
    bounce bounce bounce ههههههه وادى انون اهو اللى بيضحك اى خدماااااااته

وياريت ياجماعه محدش بقى يكلم فى مشاكل جصلت احنا مش لينا دخل فيها ونسيب كل حاجه للمسئول عنها احنا هنا كلنا اسره واحده وكلنا بنحب بعض ومش عاوزين اى حاجة تزعلنا من بعض ابدا
    L&M
    L&M
    عضو نشيط
    عضو نشيط

مُساهمة من طرف L&M السبت أكتوبر 16, 2010 10:05 pm

ليه يا فيبا ملكوش دعوه مش احنا كلنا هنا اسره واحده ولا انا غلطان ياريت تعرفنى
    L&M
    L&M
    عضو نشيط
    عضو نشيط

مُساهمة من طرف L&M السبت أكتوبر 16, 2010 10:06 pm

و بعدين يا حبيبه انتى انسانه محترمه جدا و مينفعش تنسحبى من المنتدى علشان المنتدى ليه رموز خاصه كفايه واحد مش يبقى اثنين
    FeBaAaa
    FeBaAaa
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

مُساهمة من طرف FeBaAaa الأحد أكتوبر 17, 2010 3:01 am

لا مش غلطان طبعا يا حسام بس غلط بتاع تايجر مش كان مع حد فينا مش مع حد من الاعضاء اقصد يعنى لان احنا هنا كلنا بنحب بعض واسره واحده زى ما قولت قبل كدا ولو فى حد زعل حد ولا حاجة فبيبقى سوء تفاهم بس مش اكتر ومش بيطول

لكن المشكله وعلى حد علمى وعلى حسب ما انا فهمت انه غلط مع الادمن ودى حاجة تخص الادمن هو اللى كان الكلام معا وهو اللى حصل معا سوء الفهم واذا كان عليا او على اى حد ماحدش يرضى ان حد مننا يحصل فيه كدا واكيد كلنا زعلانين جدا لخروج تايجر من المنتدى واكيد كلنا نفسنا ان و يرجع تانى وينورنا

وبعدين يا حسام سؤالك دا عشان انت صاحب تايجر اوتعرفه ولا عشان انت شاكك فى كلمنا وكدا واننا هنا كلنا واحد احب افهم برضو وتعرفنى وجهه نظرك وسرارك انك تعرف الحكايه وعلنا قصاد الناس والمنتدى كلها ياريت تعرفنى زى ما انا عرفتك اللى انت كنت عاوز تعرفه
    yoyo
    yoyo
    عضو برونزي
    عضو برونزي

مُساهمة من طرف yoyo الأحد أكتوبر 17, 2010 4:32 am

ايه ايه يابيه ايه انسحاب ديه تنسحبي ليه بغض النظر عن الموضوع
    مش عشان خلاف صغنطط تنسحبي خليكي معانا وسيبك من الانسحاب ده
    هتسيبيني يعني هنهون عليكي
    خلاص متزعليش بقي bounce bounce
    ماكس
    ماكس
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

مُساهمة من طرف ماكس الأحد أكتوبر 17, 2010 1:06 pm

ارجوكى لا تتركى المنتدى احنا كلنا عايزنك فى المنتدى
    el soghier
    el soghier
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

مُساهمة من طرف el soghier الثلاثاء أكتوبر 19, 2010 12:15 pm

يا حبيبة انا معتقدش ان دة هيكون حل للمشكلة واحد وانسحب وقالها لاسلام
    انتو زعلانين علية اوك واحد كان مننا اوك تنسحبى علشان انا بنبهك من حاجة انتى مش واخدة بالك منها دى حاجة تانية وانا عمرى مهقول اى حاجة على الملاء بس بجد مجتش فرصة علشان اولك انتى مش واخدة باللك من اية
    وعلى العموم يا جماعة لو انتو شيفين ان فى حد موقع الدنيا فى بعضها واللى انا قصدى علية نفسى يبقى القرار قرركم مش هقول اى حاجة واللى هتكلم وانتى يا حبيبة افهمى الكلام انا عمرى مهين حد او ازعل حد
    فيبا الدنيا جميلة ومشية تمام الحمدلله بس اللى بيحصل غير اللى بيتشاف وغير اللى مستخبى ومتقلش
    انا مش هقول اكتر من كدة واللى عايز ير عليا باى شكل انا هقبل من اى حد اى حاجة لو حتى كانت اية مش هزعل المهم انك يا حبيبة دة مكانك وانتى الاقدم منى والواضح انى نسيت فعلا الحتة دى انى لازم متعاملش مع كل الناس زى بعضها لازم اميز الاقدم واتعامل معاة معاملة انة اقدم منى مع تواجد الاحترام والحمد لله واللى لسة متواجد جديد برضو هعملة معملة محدودة علشان ميفتكرش انى بتعوج او بتكبر واخد بالك يا حسام
    el soghier
    el soghier
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

مُساهمة من طرف el soghier الثلاثاء أكتوبر 19, 2010 12:49 pm

وبعدين يا فيبا اناا فاهم الموضوع كويس اوى وعارف مين اللى غلط وتايجر هوة اللى غلطان لمى يروح يقول لمؤاسس المنتدى احترم فرق السن اللى بينى وبينك هل الكلام دة منطقى معتقدش واعرف كويس اوى تايجر عمل اية تانى وانا مبقولش كدة بتنفخ واتكبر على حد ولا بدى مواعظ واللى ارشادات انا مش دكتور

فهمنى يا فيبا فاهم انا قصدى اية كويس انا مبوقعش الدنيا فى بعض والحاجة اللى كانت مستخبية انا قولتها الطريقة اللى اتلكم بيها تايجر لاسلام ومع زالك انا لمى بعت الرسالة لرامى واللى حسام شوفو اسمة اية قولتلة تايجر اخويا واللى مربينى على الرغم ان الكلام دة محصلش واللى ربنانى اهلى بس حبيت اوضح اية صلتى بتايجر وتايجر انا اعرفة ازى وقولتلة متعملش مشاكل علشان العملية متبقاش فيها كلام كتير وتوصل لمشكلة اكبر

عرفت يا فيبا انا بتكلك ليو ليا واللى ومليش اسبتلك الكلام للنهاية

النقد لمى اتعمل اتعمل علشان نقد المواضيع مش زى ما قال المعلم حسام ان احنا متكبرين
    لا انا متكبر ولا حبيبة وانا اسف انى بقول كدة بالنيابة عن حبيبة
    مشكلة حبيبة انها فى الاول كانت بتلجأ لاسلام دلوقتى كلنا قعدين فى بيت كلة زعلان من كلة محاولناش حتى نصفى النية من بعض ونصارح بعض فى كل حاجة كل واحد عاوز يقول حاجة مبيقولهاش لتانى على طول بيبقى فى خوف على التانى ودة سبب المشكلة الاكبر اننا فكرنا ازاى نتخلص من المشكلة بالانسحاب وكدة واللى يحصل يعنى

بس مفكرناش ازاى نحلها بالمواجها زى ما يكون مش لقيت مشكلة او مش لقين حل

ومعلش انا بحترم كلامك اوى يا فيبا وممكن تخلص بمجرد كلمة اسف بس مش هينفع اللى لمى يكون فى غلط وحد فعلا لازم يتأسف ولو انتا شايف ان فى حد يتاسف علشان الموضوع ينتهى على خير وميحصلش انسحاب او اوى حاجة تانية قول مين اللى المفروض يتاسف وانا بشكرك على الكلام الجميل دة يا فيبا بجد كلامك افادنى كتير وعمر كلامك مهما كان هيزعلنى وبرضو انتا راجل اقدم منى
    crezy_gairl
    crezy_gairl
    عضو جديد

مُساهمة من طرف crezy_gairl الثلاثاء أكتوبر 19, 2010 2:35 pm

سورى انى بدخل بس حبيبه بنت خالتى وتقريبا مش هترد بس تنبه مين يا اخ احمد تبنه حبيبه من ايه من حاجه ايه اللى مش واخده بالها منها على ما اعتقد انها اتهانت فى قسم النقد وبعدين انت دخلت بعينك وشوفت عشان تتكلم وبتقول انك بتنبها هيا عارفه هيا بتعمل ايه وبعدين اشمعن انت اللى ادخلت وعلقت انت بذات يعنى واشمعن الادمن مجاش ولا قال الكلام ده لحبيبه يعنى كان المفروض تاخد بالك من كلامك لما تقوزلها ابقى خدى بالك من افعالك وتصرفات صعبه شويه الكلمه دى وتوقعاتى محدش يقدر يقبلها

وخلاص هيا تقريبا مش هتدخل تانى وتقريبا فى الوقت ده مش هتقدر تتدخل
    وانا كنت بدخل عشان هيا اللى مدلخنى فخلاص بقى هعد ليه وياريت محدش لا يزعل منى ولا منها
    black rider
    black rider
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

الموقع : https://www.facebook.com/profile.php?id=100000954167510

مُساهمة من طرف black rider الثلاثاء أكتوبر 19, 2010 3:06 pm

انا عارف انى مينفعشى ادخل بس انا لسه داخل المنتدى جديد وشوفت الردود كلها بس بجد مينفعشى كدا انتم اخوات وعلى ما اعتقد انكم كلكم تعرفو بعض اوى كمان فياريت تقبلو كلامى ومتتكلموش فى الموضوع دع علشان شكله كدا هيجيب زعل جامد تقبلو ردى
    habiba
    habiba
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

مُساهمة من طرف habiba الجمعة أكتوبر 22, 2010 2:07 pm

ينهار ابيض والنعمه مكنش اعرف ان فى ناس بتحبنى يخراشى تسلموا يا شوباب

بس ع فكره يا احمد انا باخد كويس اوى من تصرفاتى وانا مش زعلانه عشان انت قولتلى حاجه زى دى عارف ليه عشان انا عمر محد قالى كده انا اهلى مدينى كامل الحريه وباخد بالى اوى من تصرفاتى كويس وبحدود

تانى حاجه انت مشوفتش انا اتهنت ازاى يقى متكلمش خالص ومن الافضل مكنتش ادخلت فى الموضوع لانك مشفتش ايه اللى حصل انا اسلام مقليش كده

بجد انا اساسا مزهوله من الكلمه اللى قولتلها عموما نا مش هسيب المنتدى عشان ناس معينه بجد خاطرهم عندى كبير وصدقنى يا احمد انا مش هدخل لحد هنا خالص ومش طلبت من حد انه يدخل فى مشكله ليا

وميرسى ع كلامك واوك ههههههههه هاخد بالى من تصرفاتى زى محضرتك نبهتنى ميرسى للنصيحه
    حماده
    حماده
    عضو جديد

مُساهمة من طرف حماده الأحد أكتوبر 24, 2010 3:12 pm

يا جماعه انا نزلت موضوع و قولت انى مش داخل تانى بس فى واحد صحبى قالى انى سبب فى مشكله بين الصغير و حبيبه و طبعا زى ما المنتدى كله عارف انى انا و الصغير اصحاب اوى و منفعش انى اكون انا سبب المشكله
    و على العموم انا اسف على كل اللى حصل
    و الحمد لله انا كده كده برده المنتدى
    و انا اسف مره تانيه
    و يارب النفوس متكونش شايله منى و اتمنى الى كل من فى المنتدى التوفيق و النجاح و بالاخص الادمن
    L&M
    L&M
    عضو نشيط
    عضو نشيط

مُساهمة من طرف L&M السبت أكتوبر 30, 2010 3:12 pm

على فكره يا صغير رامى ده عضو غيرى خالص و انا اسمى حسام

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 19, 2024 4:35 am