منتديات سوما

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات سوما

عالم سوما .. عالم الترفيه .. عالم الاغانى .. عالم الشعر والادب

3 مشترك

رسالة شكر..... وطلب

el soghier
    el soghier
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

رسالة شكر.....  وطلب  Empty رسالة شكر..... وطلب

مُساهمة من طرف el soghier الإثنين يوليو 12, 2010 12:29 am

اولا انا بشكر كل واحد ساعدنى انى اوصل لكدة
    وانا بشكر اسلام ادمن منتدى اسرة سوما الجميل بجد وقف جمبى كتير وبجد مش عارف ازاى ارد الجمايل دى كلها من اول مدخلت المنتدى مش من دلوقتى بس

ولية طلب واحد بس يا جماعة احنا اسرة ياريت اللى حصل معاية يكون عظة لكل اللى فى المنتدى ومن غير مقول اية اللى حصل معاية بس المعظم عارف مش دى المشكلة انا اعتمادى كلة على النظام وبحب حاجة اسمها نظام وطبعا معانا سوبر استار المنتدى ونجمة كل المنتديات ومشرفتنا ( حبيبــــة) ولها جزيل الشكر طبعا لمجهودها الرائع فى المنتدى ومنها نتعلم الكثير
    ومنها انا اتعلمت الزاى اخلى كل حاجة فى مكنها الطبيعى طبعا فى ناس ممكن تزعل منى فى الكلام دة بس اكيد انا مش قصدى ازعل حد بس الفكرة كلها فى تظام انا اتعودت علية فى المنتدى لكل كلمة مكان يعنى الاشعار معروف مكنها فين والباقى معروف مكنهم فين يا جماعة والله والله انا بدور على المصلحة العامة للمنتدى كلة وعلشان كدة انا حبيت اقول الكلام دة مش تكبر ولا تعالى بس والله علشان انا بحب فعلا حاجة اسمها نظام
    اكرر شكر للمنتدى كلة ولاسلام بصفة خاصة
    واتمنى للجميع النجاح والتوفيق
    moha
    moha
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

رسالة شكر.....  وطلب  Empty رد: رسالة شكر..... وطلب

مُساهمة من طرف moha الإثنين يوليو 12, 2010 1:29 pm

سوبر استار المنتدى ونجمة كل المنتديات ومشرفتنا ( حبيبــــة) هههههههههههه جامده الجملة دى ياريس ربنا يرجعها بالسلامة والف مبروك عليك يامعلم الاشراف وبجد تستهلها واكتر يامعلم احنا اصلا هنطرد الادمن ونروحه ونجيب حصانين يرقصو مكانه هههههههههههههههههه بجد مليون مبروك وعقبال ماكل الناس تفرح بالنجاح وربنا يوفقك وبخصوص النظام ان شاء الله هيكون بس قولى مين بيدخل اسلاميات علشان اى جديد فى ابعتله على الخاص يقرا الجديد لحسن الرجاله الله اكبر هنا بيموتو ف المنوعات والاشعار هههههههههههه
    MIROO
    MIROO
    عضو فضي
    عضو فضي

مُساهمة من طرف MIROO الثلاثاء يوليو 13, 2010 1:26 am

موضوعك جميل جدا ومفيد يا صغير واحسن شىء فى الدنيا النظام ولما يكون المنتدى منظم وكل موضوع فى مكانه الطبيعى طبعا ده هيسيب اثر كويس على اى حد يشوف المنتدى وبكده ممكن الاعضاء تزيد وممكن يكون اكبر منتدى متنوع
    وانا كمان احب اشكر قمر المنتدى حبيبه على كل مجهودها اللى بتبذله علشان تحافظ على نظام المنتدى
    ????
    زائر

مُساهمة من طرف ???? الثلاثاء يوليو 13, 2010 9:53 pm

و الله العظيم انت راجل محترم جدا و ربنا يوفقك

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد أبريل 28, 2024 12:38 am