منتديات سوما

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات سوما

عالم سوما .. عالم الترفيه .. عالم الاغانى .. عالم الشعر والادب

princess
moha
sagda
7 مشترك

....................................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

sagda
    sagda
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

....................................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty ....................................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف sagda الأحد أغسطس 01, 2010 3:39 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

وحشتونى كتيييييييييييييييير وقبل ما ادخل ف الموضوع هوضح ليه مكتبتش عنوان

لانى حبيت تعرفو التفاصيل على طول مره واحده لما تدخلو ولقيت احسن ميكونش فى تنويه ايه الموضوع وفضلت يتقرا على طول

ندخل بقا ف الموضوع
    انا بعتزر عن الاشراف على القسم الاسلامى ومن النهارده اعتبرو سجده مش موجوده نهائيا فى المنتدى مش هنسحب بس كمان مش هكون موجوده هرد على التوبيكات وقت ال اقدر وهنزل مواضيع لو لقيت حاجه تستاهل تشوفوها ونستفيد كلنا منها لاكن وجود باستمرا لا

باعتزر لكل اصحابى ال بالرغم من معرفتهم لظروفى وانى غصب عنى عدم وجودى ومع كدا زعلو منى وانا مشيت خالص عشان مزعلش حد منى لان بجد كل ال ف المنتدى يعزو عليا جدا ومقدرش ازعلهم
    عمرى ما فكرت ازعل حد منى ولو حصل بيبقا غصب عنى فلقيت ان بعدى وعدم وجودى احسن كتير عشان مزعلش حد منى تانى
    اسفه انى طولت عليكم بس معلش بقا استحملونى اهى اخر مره

بحبكم اوى وبشكر كتيييييييييير برنسيس وميرو وموحا دول الناس ال فعلا طول الوقت مقدره ظروفى ومزعلوش منى بالعكس كانو كل مره اغيب وارجع الاقيهم بيشيلو عنى كتير كفايا كلمة وحشتينا ال من غير لوم بعدها
    moha
    moha
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

....................................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty رد: ....................................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف moha الأحد أغسطس 01, 2010 9:44 am

ليه كده ؟ سجده مش لازم اشراف

المهم انك يعنى وقت ماتسمحلك ظروفك ادخلى ومااظنش ان اصلا حد بيجبر حد انه يدخل علشان يلومه انه مش بيدخل وبالذات لو الشخص ده معتاد الدخول يعنى خلينا نقول نلتمس الاعذار وخاصة ان انتى من الناس ال مش بتحوش نفسها عن اى حد ف المنتدى ولا ايه ياعم نصه
    معلش مع احترامى لكل ال ف المنتدى واحترامى لقرارتهم بس ده طلب واحد واول مرة اطلبه من اى حد ف الدنيا
    اننا نحافظ على اى شخص بلاش نقول زميلنا ف الحياه او عاشرنا بعض لا يبقى حتى الذكرة الكويسه هى ال تدوم
    ف انا بطلب من اعضاء المنتدى بطلب او نداء ان سجدة تبقى موجوده وحتى لو مش ف الاشراف بس لما تحس ان ممكن تدخل يبقى اوك
    وربنا يكون ف عونها وتنور المنتدى ال بقى لونه غامق ف النيو لوك الجديد
    princess
    princess
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

....................................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty رد: ....................................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف princess الأحد أغسطس 01, 2010 12:43 pm

يا سجدتى لو كان فى حد زعل انك هتمشى وهما عارفين ظروفك فاكيد زعلو علشان انتى ليكى معزه عندهم وعندنا كلنا انا اه عارفه ظروفك اللى تمنعك من الدخول وزى ما قال موحا وقت ماتسمحلك ظروفك ادخلى وبعدين ايه اعتبرو سجده مش موجوده نهائيا دى دا انتى اللى بتنورى المنتدى كله والله والله كمان مره ربنا واحده يعلم انا كل اما ادخل المنتدى ومش بلاقيكى بضايق اد ايه وبجد مقدرش استغنى عنك خاااااااالص ونبى يا سجدتى يا حببتى حاولى تدخلى وربنا يعينك يارب ويقويكى والله يا سجده انا مشوفتكيش قبل كدا بس والله حبيتك اوووووووى والله خلاص هتخالينى اعيييييييييط
    el soghier
    el soghier
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

مُساهمة من طرف el soghier الإثنين أغسطس 02, 2010 2:45 am

طبعا احنا كلنا منقدرش على حاجة زى اللى بتقولى عليها دى ابدا
    احنا كلنا اخوات وانتى طبعا تعزى علينا اوى وطبعا كل اللى بنتقولية دة مرفوض انتى المفروض تكونى عرفة قيمتك ومعزتك عند الناس كلها قد اية وانا اولهم مع احترامى بس بجد يا سجدة لو حد زعلك ولو كان انا مش هسامحة وياريت تتراجعة وفى اسرع وقت عن الكلام دة بجد كلنا بنحبك اوى ومنقدرش نشوف سجدة فى محنة او مشكلة ياريت لو حد ولو من غير ميقصد قصر فى حق سجدة من قلبك سمحية
    وكلنا قلوبنا على قلوب بعض وانا يا ستى بعتزرلك قدام المنتدى كلة بالنيابة عن المنتدى كلة وياريت بجد يا سجدة مينفعش اللى انتى بتقولى علية
    قولولها حاجة يا جماعة شكلها بتقل علينا وعايزة تعرف احنا بنحبها قد اية
    طبعا بنحبك يا سجدة ومنقدرش نستغنى عن القمر اللى بينور المنتدى كلة واللى اية رايك يا فارس من غير جواد
    الكابو
    الكابو
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

مُساهمة من طرف الكابو الإثنين أغسطس 02, 2010 12:27 pm

لا يا سجدة مينفعش اللى انتى بتقولي علية دا دا انتى اختنا وكلنا بنحبك ولازم تبقى معانا على طول وارجعى عن اللى فى دماغك انك تنسحبى عننا لان لو انسحبتى يا ستي انا كمان هنسحب وهوز كل المنتدى ينسحب واللى يرضيك اعملية لو عايزة تهدمي اسرتنا انسحبي انا بحملك المسؤلية هه
    لان احنا بجد من غير هينقصنا حجات كتير ولا اية يا جماعة
    moha
    moha
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

مُساهمة من طرف moha الإثنين أغسطس 02, 2010 3:40 pm

خالص ولا اى حاجة وهى ان شاء الله مش هتنسحب حتى لو مش هيبوز المنتدى لان هى اصلا متقدرش تستغنى ولا ايه يامعلم نصه ؟
    اللون بقى زى بعضه اهو ديما غشاشه كده اخس عليكى
    sagda
    sagda
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

مُساهمة من طرف sagda الثلاثاء أغسطس 03, 2010 1:43 pm

ربنا يخليكم بجد مش عارفه اشكركم ازاى على كلامكم الجميل ده

بس انا زى ما قولتلكم انا مش هنسحب بس سامحونى هكون موجوده على فترات

وهحاول اكون موجوده على اد ما اقدر عشان خطر حبايب قلبى ال هما كل اعضاء المنتدى

كلكم اخواتى وبحبكم اوى
    princess
    princess
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

مُساهمة من طرف princess الثلاثاء أغسطس 03, 2010 3:49 pm

واحنا كلنا بنموووووووووووت فيكى يا حببتى
    ربنا يسعدك ويخليكى لينا يا سجدتى يا قمر
    el soghier
    el soghier
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

مُساهمة من طرف el soghier الأربعاء أغسطس 04, 2010 12:14 am

انا قولت البنت دى بتتقل وعاوزة تعرف احنا بنعزها وبنحبها قد اية
    برضو يا سجدة انابحيكى على التراجع اللى ميتحسبش تراجع
    وطبعا منورنا الدنيا
    moha
    moha
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

مُساهمة من طرف moha الأربعاء أغسطس 04, 2010 2:39 am

لا بقى تراجع وتقدر تقول هى غير كده وقالت مش هقرا مواضيع وقرت يبقى ايه ردو انتو على هههههههههههههههههه
    ياقمر المنتدى كل حاجة بيكى وبردو من غيرك هههههههههههههههه رذاله موت يعنى
    yoyo
    yoyo
    عضو برونزي
    عضو برونزي

مُساهمة من طرف yoyo الأربعاء أغسطس 04, 2010 3:05 am

ممكن اقول رايئ
    مكنش ينفع اصلا ياسجده تسيبي المنتدي لان انتي من الناس اللي وقفته المنتدي
    فمكنش ينفع تسيبه ومتزعليش لو كان حد ضايقك اعتبرينا اخواتك الصغيرين وغلطوا
    بس
    habiba
    habiba
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

مُساهمة من طرف habiba الخميس أغسطس 05, 2010 9:48 am

يانهار ابيض سجده يا حببتى انت بتهزرى صح سيبك من الكلام ده انتى وحشانى اووووووووووى وكل الاعضاء واحشنى ومش فى خروج من المنتدى ولو خرجتى خدينى بقى وانتى خارجه هتسبينى لمين امووووووووووووووووووووووووه[i]
    sagda
    sagda
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

مُساهمة من طرف sagda الخميس أغسطس 05, 2010 3:50 pm

ربنا يخليكى يا يويو ومتشكره اوى على كلامك الجميل

اما انتى بقا يا روحى وعيونى وكل حاجه حلوه ف الدنيا انا اى مكان اروحه لازم هتكونى معايا اكيد لانك ف قلبى يا قمرايه انتى

اموووووووووووووووووووووووووووووووووه

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 12, 2024 3:48 pm